lördag 14 mars 2009

Klar för avfärd

Nu är jag färdigpackad. Äntligen! Hann till och med fixa allt jag skulle göra OCH hann se melodifestvalen. Var livrädd en stund, ville INTE att "Snälla snälla" skulle vinna. Tack och lov slapp vi det.

Avslutande ridpasset gick över förväntan. Kan hoppas att det sitter i till nästa helg. Underlaget i paddocken var ju ridbart igen, tack och lov. Lite blött kanske, men snön var helt borta. Fick fint tryck i ridningen och hann träna lite delar av programmen. Traven kändes riktigt bra, när jag rider och trycker på henne så hon kommer upp fram så funkar det fint. Galoppen är alltid mycket lättare men fick jobba med raktriktningen och överraska henne med olika vägar annars tycker hon själv att hon vet vad hon ska göra.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Ska försöka koppla bort trävlinagr och grejer och njuta av semestern. Vi hörs när jag kommer hem igen. Ta hand om er!

1 kommentar:

  1. Ha det bra o akta dressyrbenen i backarna! Hälsa den gamla.
    kram

    SvaraRadera