onsdag 11 mars 2009

Ingen ridning, men massa annat

Idag jobbade jag hela dagen. Började dock inte förrän lite senare än jag brukar så jag försökte vara duktig att gå upp samma tid som vanligt och utnyttja tiden på bästa sätt. Detta sätt blev faktiskt en joggingtur. Var flera år sen jag var ute och sprang tror jag, men det gick över förväntan. Sprang inte jättelångt eller hur hårt som helst, blir det för jobbigt så tröttnar jag lätt. men det gick bättre än jag trodde. Här ska det nog gå att bättra på kondisen inför MSV-debuten :)

Kom hem och duschade och åt frukost innan jobbet. Jobbade sedan till kl 17 idag. Var tyvärr ingen bra dag på jobbet. Några busungar som ska förstöra för mig och klasskamraterna. Fick iaf satt dem på plats till slut, men då var även jag helt slut. Efter jobbet åkte jag raka vägen till stallet och tog in de små liven. Idag hade de fått nya skor så det var så fina om fötterna (under leran alltså). Coftan fick ledigt. Lika bra att passa på när jag vet att jag slutar tidigt de andra dagarna och det då passar bättre att rida.

När jag kom hem satte jag igång och städa hela lägenheten. Puh! Jag är sällan en sån som småstädar lite då och då utan jag drar på det och sen blir det allt på en gång. Måste bättra mig där :) Nu ska jag sätta mig framför tv:n en liten stund och sen blir det sängen. Natti natti

2 kommentarer:

  1. Vilka klasser ska du vara med på i Lysekil? Hoppas jag kan se när du rider.

    SvaraRadera
  2. Ska vara med i LA:3 och LA:6. Du ska vara med i LBn va?

    SvaraRadera