fredag 6 februari 2009

Plötsligt ska man göra så mycket...

Kom hem från jobbet tidigare än förväntat idag. Var en riktigt bra dag på jobbet. Det brukar det iofs vara, men jag var trodde att några av lektionerna skulle bli jobbigare än de blev så jag var positivt överraskad. Ringde syster-yster när jag kom hem och diskuterade morgondagens kalas och vad vi ska göra inför det. Sen satte jag mig här vid datorn. Då ringer mamma och vill bl.a. gå på bio.

Så nu är kvällen helt uppbokad. Ska nu först åka till stallet och rida en tur i skogen i slasket. Kom ju rätt mycket snö inatt men det är ju redan på väg bort. Sedan bär det av hemåt igen, duscha å greja å sen upp till mor å far. Sen tar jag på mig mina nya älsklingar (ridstövlarna alltså) för att kunna gå in dem så mycket som möjligt. Under tiden ska jag baka och förhoppningsvis kunna sätta mig någorlunda så jag kan få i mig lite mat. Kvällen av slutat med ett besök på stans biograf. Valkyria är det som ska ses ikväll. Den kan nog bli bra.

Over and out

6 kommentarer:

  1. Ska du ha ridstövlarna på bion ?

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att se din blogg. Jättefin! Jag ska följa din blogg. Stövlarna var ursnygga!
    kram irene

    SvaraRadera
  3. Tack Irene, jag gillar dem skarpt. Din blogg är också rolig att läsa, har följt den i smyg några dagar redan :) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Nej, inga stövlar på bion. Kan ju inte böja benen och jag har ingen större lust att stå på bion. Finns det liggplats tro?

    SvaraRadera
  5. Fin blogg du har gjort, blir helt säkert intressant. BM :)

    SvaraRadera