måndag 15 juni 2009

Till jobbet och tillbaka

Idag skulle jag till jobbet på kurs. Ska lära mig köra truck (fast jag ahr redan gjort det). Kommer dit vid 8-tiden och knallar in dit jag ska. Får då höra att det inte blir något. Gubben som skulle hålla i grejerna var sjuk. Så nu måste jag åka dit i morogn istället. *suck* Man tycker ju att de borde ha kunnat ringa och säga det. Det vara bara att sätta sig i bilen och åka hem igen.

Så nu blir det en heldag i Munkedal i morgon istället. Coftan får ledigt idag ändå. Hon får vila sin kropp lite och vi får vila lite från varandra. Ska snart åka upp och ta hand om henne och gosa lite.

Har äntligen lyckats fixa tv, bredband och telefon till nya lägenheten. Nästan bara två veckor kvar till flytten. Det går fooort. Kommer dock dröja ett tag innan internet och tv fungerar, så det lär bli dåligt med inlägg här i juli. Såg förresten ett par jättesnygga tapeter hos Marianne igår. Såna skulle jag vilja ha. För en gångs skull var också Jens överrens med mig. Vi har olika och väldigt bestämda åsikter om hur vi vill ha det i lägenheten. Blir spännande detta.

Nä, en sväng till stallet kanske. Sen ska jag ta med mig lillasyster ut på en tur. Får passa på att sola och njuta av sommaren när den för en gångs skull är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar